Grote Clubactie

Beste lotenverkoper,

Elk jaar vindt in september de Grote Clubactie plaats. Dit jaar doen wij ook mee en willen natuurlijk zo veel mogelijk loten verkopen! Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 euro per lot) naar de onze clubkas! Bovendien maken kopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van 100.000,- euro! Hieronder vind je meer informatie over hoe de actie in elkaar steekt en wat precies de bedoeling is.

Wat is de bedoeling?
Het verkopen van de loten is heel eenvoudig. Wij werken met
Eenmalige machtiging: De koper vermeldt het rekeningnummer op de intekenlijst en het bedrag wordt eenmalig van de rekening afgeschreven. Bij de afschrijving staat het lotnummer vermeld.
Wanneer de koper een lot heeft gekocht, plak je een sticker op de deur en geef je de persoon een bedankbriefje.

In een verkoopboekje vind je een intekenlijst (voor 23 kopers), bedankbriefjes en deurstickers. Op de intekenlijst kun je gegevens van de koper invullen. Eén lot kost 3 euro, maar het zou natuurlijk super zijn als men meer loten wil kopen!

Aan wie mag je verkopen?
Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden, buren, enz. Is je boekje vol of ben je klaar met verkopen? Lever het dan in bij je Teamleider. Hij/zij zorgt ervoor dat het verder in orde komt.

Wanneer is de actie?
De Grote Clubactie start op zaterdag 22 september. Vanaf die dag mag je beginnen met de verkoop. (officieel op 15 september, vanwege overvliegen starten wij op 22 september.)

Prijzen voor lotenverkopers
De lotenkopers kunnen prachtige prijzen winnen, maar ook onder de beste lotenverkopers worden geweldige prijzen verloot. De hoofdprijs is nu nog niet bekend! Ga hiervoor naar

www.kidzonely.nl. Dit is een website speciaal gemaakt voor jonge lotenverkopers.

Tip!
Leg je kopers uit wat er met het geld gebeurt. Mensen willen graag weten waar hun geld aan besteed wordt. (allerlei materiaal voor de gehele groep!)

Wij hopen dat we dit jaar een geweldig resultaat zullen neerzetten. Heel veel succes met de verkoop van de loten.

Met vriendelijke groet,
Scouting de Meridiaan