Scouts 2 - De Globetrotters

speltaktekens_beversScouts zijn jongens en meisjes in de leeftijd van 11 tot 15 jaar.

Scouts trekken er op uit in de echte wereld. Het buitenleven trekt steeds meer. De maatschappij wordt verkend. Scouts leren spelenderwijs hun eigen verantwoordelijkheid te nemen. Scouts zijn te herkennen aan hun zandkleurig shirt, met daarop hun insignes. Normen en waarden, respect voor elkaar en samenwerken, ook als het even wat minder gaat, dat zijn de uitgangspunten voor het programma welke wordt gemaakt. Maar vooral ook activiteit want scouts bruisen van de energie en houden van uitdagingen.

De Scouts groep met hun opkomst: De Globbetrotters hebben opkomst op zaterdag van 13.00 uur tot 15.30 uur. Als je interesse hebt, kom gerust even langs.

Leiding: Arthur, Wilbert,  Maaike, Colin en Tessa ,Rik, Max en Elianne

leiding

Wij zijn bereikbaar via het email-adres:
scouts2@scoutingdemeridiaan.nl

Wilt u foto's bekijken van de Globetrotters? dat kan door op de volgende links te klikken:

fotos voor 2009  of
fotos 2009-2011 of
fotos na 2011  of
Zomerkamp 2012 of
Weekend 25 November of
Sinterklaas 2012 of
Kerstdinner 2012 of
Zomerkamp 2013 wiltz of  (NIEUW)
Voorjaar 2014 pijnakker en brugbouwen of (NIEUW)
Zomerkamp 2014 dwingeloo (NIEUW)

Hier kun je foto's vinde van de afgelopen 10 jaar.

Voor algemene informatie: https://www.scouting.nl/scouts, de website van scouting nederland.

Afbeelding: