20 Jarig jubileum

Beste jeugdleden van ‘De Meridiaan’, ouders/verzorgers,

In 1995 is scouting vereniging  ‘De Meridiaan’ opgericht in buurtcentrum ‘De Wieken’ in de Molenbuurt. Toen begonnen met 52 jeugdleden en 9 kaderleden, 20 jaar later zijn we een vereniging  met 142 jeugdleden en 40 kaderleden.

Deze mijlpaal vraagt om een feestje. Dit willen wij graag vieren met een weekendkamp met de gehele vereniging.

De plek waar op wij dit feest gaan vieren is op scouting Ragay Redoz te Harderwijk.

•  De Bevers en de Welpen  worden op zaterdag 23 mei om 09:30 uur verwacht
  • De Scouts, Explorers en Roverscouts worden op vrijdag 22 mei om 19:00 uur verwacht.

Op zondag 24 mei zullen wij gezamenlijk het kamp afsluiten en kunnen we om 20:00 naar huis.

De deelname aan dit kamp is gratis.20 jarige wereldbol

Wil je mee gaan op de feestelijke kamp dan kan je je opgeven bij je eigen speltak leiding vóór zondag 15 februari.

Verdere informatie over dit kamp zal later volgen.

Graag zien wij jullie alle op het jubileumkamp.

Met vriendelijke scouting groet,

Jubileum commissie