Voorstellen: Henriëtte Schouten

Even voorstellen:
Ons bestuur is uitgebreid met Henriëtte Schouten.
Zij is onze nieuwe secretaris van de groep. Zij stelt zich hierbij voor:

Hallo allemaal,
Graag zou ik mij even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Henriëtte Schouten en ben sinds kort de nieuwe secretaris van scoutinggroep de Meridiaan.

Ik ben moeder van 5 kinderen waarvan er 3 bij de scouting zijn. Storn bij de scouts, Hidde bij welpen 1 en Skye bij bevers 1.
Tot vorig jaar was ik secretaresse bij een groot bedrijf in Almere en nu dus secretaris bij de Meridiaan wat ik met veel plezier doe.

Scouting is voor mij saamhorigheid, samen dingen ondernemen, natuurgericht en uiteraard veel lol hebben met elkaar. Deze dingen maken het voor mij een ideale combinatie. Iedereen is met elkaar verbonden bij de Meridiaan, staan voor elkaar klaar en bedenken leuke activiteiten voor kind en ouders. Alle bestuursleden en leiding werken hard samen om het de kinderen naar de zin te maken en ik probeer daar mijn steentje aan bij te dragen.

Voor hobby’s heb ik niet veel tijd maar vind het wel heerlijk om een spannend boek te lezen als het kan.
Vol enthousiasme heb ik mij aangesloten bij de Scouting en zeg dan graag tot ziens bij de Meridiaan!