NL Doet en Nationale Scoutingdag

Beste ouders/verzorgers en welpen,

Aankomende zaterdag is het NL DOET. Dit houdt in dat wij van Scouting de Meridiaan eens flink aan ons clubhuis gaan klussen. Dit jaar willen we de kampvuurkuil aanpakken. Een heleboel werk, waarbij de kinderen ons helaas niet kunnen helpen. Daarom hebben we ervoor gekozen om aankomende zaterdag geen opkomst te houden. Mocht u zelf een paar uurtjes over hebben en handig zijn, dan zien we u natuurlijk graag!

Zaterdag 23 maart is het Nationale Scoutingdag, dit vieren we met heel de Meridiaan op het Globeplein.

We openen daar met alle speltakken om 11:00 uur en om 14:00 uur sluiten we weer met zijn allen af. U welp begint en eindigt dus op het Globeplein!

Tijdens zo'n activiteit worden de kinderen in volledig uniform verwacht, blouse, das en dasring, als ze een meridiaan trui* hebben dan mag deze over de blouse aan getrokken worden.

We zullen op deze dag een kleine pauze hebben waarbij de kinderen iets te drinken en wat lekkers krijgen. Lunch moet zelf mee gebracht worden.

Mocht uw welp onverhoopt niet kunnen dan willen wij daar graag tijdig van op de hoogte worden gebracht, omdat we anders wachten met de activiteiten op iemand die niet komt...

Als u over hier nog vragen over heeft dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet,

De Welpenleiding van de Junglehorde

* De meridiaan trui kunt u bestellen op de website:http://www.scoutingdemeridiaan.nl/cms/content/groeps-truien . De truien komen uit Amerika en kunnen pas bij 25 truien of meer besteld worden i.v.m. verzending kosten. Op dit moment staat de teller rond de 22, mocht u dus nog een trui willen bestellen, wees er dan snel bij!!