Welpen 2 - De Jungle Horde

speltaktekens_bevers

Welpen zijn kinderen in de leeftijd van 7 tot en met 11 jaar.

Welpen gaan op avontuur in een fantasiewereld. De rimboe van Mowgli (uit het Jungleboek) bied ruimte aan hun fantasie.
Toch leren ze al spelend aardig wat over de wereld van alledag. Welpen zijn te herkennen aan hun groene shirt met het
logo van een wolf alsmede diverse insignes.

Stukje over de Welpen:
Het Junglespel...
“Yalahiii” Akela roept. Het is wolventaal en het betekent: “Kom, laten we gaan jagen.” Welpen zijn jonge wolven, Akela is de oude, grijze wolf. Hij roept de welpen: “Verzamelen bij de raadsrots!” Welpen gaan dan samen op jacht in de rimboe. Ze beleven er allerlei avonturen. Soms steken ze de Waingoenga-rivier over.  Als je welp wordt bij Scouting leer je nog veel meer over dieren.

De Welpen groep met hun opkomst:

De welpen van de Jungle Horde hebben opkomst op zaterdag van 13.00 uur tot 15.00 uur
Leiding: Baloe (Manfred), Marala (Sylvia) & Mang (Nina)
Ondersteuning: Raksha (Marleen) & Chill (Yvonne)
Dit seizoen lopen Tjerk, Charlotte & Naomi stage. Deze explo's bereiden zich voor om leiding te worden bij onze vereniging

Mocht uw welp verhinderd zijn dan horen wij dat graag! U kunt uw welp afmelden op:

junglehorde2@hotmail.com