Dag 8 - Vertrek

Zaterdag 12-07-2014

Het einge wat je hoorde als je op de slaapzaal kwam , was vredig gesnurk. Iedereen is en was helemaal kapot van vrijdag en de rest van het kamp. We moesten snel omkleden want om 10:00 uur zou er een nieuwe groep komen. We gingen ontbijten en als we klaar waren mochten we onze namen op de shirts van de leiding schrijven.

We moesten nog een paar houtblokken opruimen voor we het terrein nog 1 keer rond liepen voor alle troep en haringen. Uiteindelijk deden we nog 20 minuten namenbal en daarna konden we onze spullen inpakken en weg rijden; op naar het clubgebouw.

De laatste blik op het gebied, terrein en de dieren.

Bijna jammer dat het al voorbij is.

Bijna zonde dat we maar 1 week hadden, alsof we het nog langer konden volhouden, zonder elkaar in de haren te vliegen. Al was het alleen maar voor het terrein en het gebied. Toch zijn we te vreden hoe het ging en blij dat we ons eigen bed weer zullen zien. Blij met de verwarming, douche en droge schone kleren.

Dit kamp, en dat mogen we gerust zeggen, is zeker geslaagd! Trots op de organisatie van de leiding; Sylvia, Richard, Stefan, Wouter en Elroy.

Tot volgend jaar op ZoKa.

Weerbericht

Helaas is dit het laatste weerbericht van het scouting seizoen 2013-2014

Niet veel gemerkt van het weer, we lagen heerlijk in een huisje met zachte matrassen en een lekkere temperatuur. Buiten was het zonnig, na het ontbijt ging het iets regenen en naar het clubgebouw toe rijend scheen de zon weer volop.

MIER ALERT !!!

Ook dit is het laatste mier alert. We gaan ze iegenlijk wel missen, ze hebben alleeen de liefde voor kleine mieren versterkt.

‘GOODBYE!’ konden we met een lach zeggen.