Kerst 2013

KerstklokUitnodiging Kerst 2013

Beste ouders/verzorgers,
Elk jaar viert Scouting De Meridiaan een bijzonder feest: het kerstfeest! Hierbij nodigen wij u uit aanwezig te zijn bij dit feest.
Ons programma ziet er als volgt uit:

10.00-12.00: Opkomsten speltakken ochtend groepen, kerstmarkt met diverse workshops
12.00-13.00: Gezamenlijke kerstviering met Vredeslicht
13.00- 15.30; opkomsten middag groepen ( welpen 2 tot 15:00 uur)  Kerstmarkt met diverse workshops

Kerstviering
Dit jaar zal het Vredeslicht weer bij ons komen. In de kampvuurkuil zijn alle bevers, welpen, scouts, explorers, Roverscouts, alle leiding, bestuursleden en u, ouders/ verzorgers samen. Kerst is een warme gelegenheid om aan elkaar te laten zien, dat we een stoere groep zijn. Dat we samen spelen in een groep waar men elkaar respecteert en voor elkaar zorgt en samen plezier maakt. Dat delen we graag ook met u, ouders en verzorgers.

Kerstmarkt
Er is een gezellige kerstmarkt verzorgd door onze explorers. Op de markt vindt u een terras, alwaar u heerlijke van warme (kerst-) drank- jes kunt genieten. Ook is er echte winterse (erwten)soep. En natuurlijk is er voor de kinderen ech- te chocolademelk. Voor groepsleden zijn  de drankjes gratis.

Tevens verzorgen de explorers dit jaar workshops, zoals o.a. kaarsen maken, tegen een geringe vergoeding.
Explorers  verdienen met de hapjes ,drankjes  en workshops geld voor hun zomerkamp. Een prijslijst is bijgevoegd! info: http://www.scoutingdemeridiaan.nl/cms/content/kerstmarkt

Kerststukjes
Net als vorig jaar bestaat de mogelijkheid weer om kerststukjes te bestellen. U kunt uw bestelling plaatsten  op onze site: http://www.scoutingdemeridiaan.nl/cms/content/kerststukjes., uiterlijk 14 december 2013. De kerststukjes zijn dan op te halen op de kerstmarkt.kerstblad

We hopen U te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Bestuur, (bege-)leiding van de scoutinggroep De Meridiaan.

Prijslijst kerstmarkt:

Broodje rookworst                                € 1,50
Erwtensoep                                          € 1,00
Gluhwein                                              € 1,00
Poffertjes                                              € 1,50
Wafels                                                  € 1,50,
Chocomelk                                           € 0,50 (gratis voor leden van de Meridiaan)
Koffie en Thee                                      € Gratis

Workshop strippenkaart  3 activiteiten € 2,50