Borduren namen

As zaterdag, 1 december 2012, is het dan zover ... Fanny zal vanaf ongeveer 13.00 uur op het clubhuis in het scoutslokaal aanwezig zijn om voor de liefhebbers hun  sjaal van een naam te voorzien. De kosten hiervoor bedragen Eur 2,50 per naam per sjaal.

Verder is er de mogelijkheid om een insigne met je naam te bestellen; kosten bedragen eveneens Eur 2,50 per insigne. De insigne is gemaakt van geel vilt met daarop in paars je naam geborduurd. De rand van de insigne is ook paars.

Wil je je eigen groepstrui gemakkelijk herkennen? Bestel dan deze insigne op dezelfde wijze als de groepstrui, via onze eigen site http://www.scoutingdemeridiaan.nl/cms/content/bestellen-naam-badge

Om de scouts te helpen om het benodigde bedrag voor de busreis ten behoeve van hun zomerkamp 2013 naar Wiltz te realiseren, heeft Fanny aangeven het bedrag, dat zij hiermee bij elkaar borduurt aan ons te zullen sponseren. Wij zijn hier natuurlijk heel erg blij mee en hopen, dat jullie in grote getalen komen en bestellen. Dus wil je altijd je eigen sjaal en groepstrui kunnen herkennen: Kom dan as zaterdag én/of bestel via de site!!!

Met vriendelijke groet,
De Leiding van Scouts-1 en Scouts-2.

Tags: