Boerenkooltocht 2014

Beste ouders/verzorgers

Als start van het nieuwe jaar is er weer een BOERENKOOLTOCHT!! En wel op 11 januari 2013!!
Samen met al onze vrijwilligers, bevers, welpen, scouts, explorers, Roverscouts en bestuur en natuurlijk ook met u willen we graag het nieuwe jaar op een ludieke manier starten.

Op zaterdag 11 januari 2014 bieden wij u een “stamppot-maaltijd” aan. U heeft de keuze uit hutspot of boerenkool. Broertjes en zusjes mogen vanzelfsprekend ook mee.

Er zijn kosten aan de Boerenkooltocht verbonden. Dit is een zeer kleine bijdrage van € 2,- per ouder, en voor kinderen vanaf 6 jaar € 1. Voor de prijs kan u het aanbod niet laten gaan, want zelfs voor bestek en borden en bekers wordt gezorgd.

De tocht!!!!

Vòòr de maaltijd kunt u mee doen aan een tocht. Die duurt een uurtje in totaal.
Tussen 16.00 uur en 16.45 uur kunt u starten aan de tocht (met opdrachten!!).

Net als vorig jaar staat de leiding merendeels op de posten. Daarom willen we u vragen om, als u zelf niet kan, met andere (bevriende) ouders te regelen dat uw kind wel mee kan doen. Dat is wel zo leuk! U doet als gezin mee.

Na afloop staan er lekkere dampende stamppotten klaar! Smullen maar!
Het kampvuur zal lekker knapperen, en binnen is de open haard aan!

De eindtijd is ongeveer om 18.30 uur.

Hoe doet u mee?

Geef u vòòr donderdag 9 januari op bij de leiding van de speltak van uw kind. (heeft u kinderen bij verschillende speltakken dan volstaat opgeven bij 1 speltak voor alle kinderen). De betaling bij vooraf opgeven gaat via de speltak waar u de opgave heeft gedaan.

Mocht u zich niet voor 9 januari hebben opgegeven, maar toch mee willen doen? Kom gezellig langs, u kunt zich altijd aansluiten en betalen “aan de deur”

Wij wensen u een fijne jaarwisseling en hopen u in grote getale te ontmoeten op 11 januari 2014!

Met vriendelijke scoutinggroet,
Het bestuur en stafleden van

Scouting de Meridiaan

Tags: