Welkom bij scouting de meridiaan, almere

Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting besteden kinderen en jongeren op een actieve en uitdagende manier hun vrije tijd in de natuur. Ze hebben veel plezier met elkaar en leren om samen te werken en respect te hebben voor de ander. Zo ontwikkelen de kinderen en jongeren zich op een natuurlijke manier tot zelfstandige mensen en krijgen ze de ruimte om te ontdekken en te leren.

Scouting is een tijdsverdrijf dat geheel door vrijwillgers wordt gedreven.

Naast de leiding zijn er ook ondersteunende taken zoals de  bijvoorbeeld ledenadministratie en bestuur.

De meeste informatie kunt u in deze sectie vinden. Heeft u daarna nog vragen kunt u altijd contact opnemen met ons via de contact pagina of per telefoon (036–5371511) tussen 19:00 uur en 21:00 uur.

beverguide

U kunt natuurlijk ook 's zaterdags langskomen. Er is altijd wel iemand aanwezig die u verder kunt helpen.

explohigh