Scouts 2 Weekend 23 t/m 25 mei 2014

Ons “Walibiweekend” komt eraan … alleen we gaan niet naar Walibi! De organisatie heeft namelijk laten weten dat het niet mogelijk is om een heel weekend ervan te maken en dit willen de scouts wel. Daarom heeft de leiding iets heel anders bedacht. Een super gezellig en bijzonder weekend op een voor de scouts geheime plaats waarin allerlei leuke activiteiten zullen worden ondernomen. Wat dan? Nee, dat gaan we nog niet vertellen … gewoon komen en dan merken de scouts het vanzelf.

Hieronder de verdere informatie.

Start                : 23 mei 2013 om 19.00 uur bij het Buitenhout College te Almere-Buiten.  WEES OP TIJD!!!
Waar                : Surprise Surprise
Einde               : 25 mei om 14.00 uur
Waar                : Surprise Surprise

Het is de bedoeling dat de scouts alle bagage zelf tijdens de heenreis meenemen, zodoende is het dus heel belangrijk dat ze niet te veel meenemen. Wij adviseren om gebruik te maken van een rugzak. Een paklijst zal nog worden uitgereikt. Wanneer uw zoon/dochter geen rugzak heeft en u aan zelf aanschaffen nog niet toe bent kunt u er wellicht een van de andere ouders of leiding lenen … gewoon even vragen! Voor alle duidelijkheid een goede rugzak is niet noodzakelijk, maar wel erg handig aangezien de scouts zelf al hun benodigde zaken voor dit weekend zelf mee moeten nemen op de heenreis.

Wat betreft de bestemming van het kamp: deze houden we nog even geheim voor de scouts. Dit is nog een verrassing voor hen. Wij hebben ervaren dat het heel spannend en avontuurlijk is wanneer ze van tevoren niet weten waar zij terechtkomen (… is er eenmaal één scout die iets weet dan is het einde geheim …) Vanzelfsprekend zullen we de ouders hiervan wel van tevoren op de hoogte stellen. Zij krijgen bij vertrek een enveloppe met het adres. Mocht u hier eerder over willen beschikken … geen probleem spreek ons even aan!

Het is de bedoeling dat u uw zoon/dochter zondag om 14.00 uur zelf ophaalt op het nu nog geheime adres.

Heeft u hiervoor geen mogelijkheid dan kunt u het beste een en ander afstemmen met de andere ouder(s). Mocht u hier onverhoopt niet uitkomen dan kunt u natuurlijk contact opnemen met de leiding. Het mag nooit zo zijn dat een scout alleen niet mee zou kunnen wegens gebrek aan vervoer.

Komende week zullen we u per mail een formulier sturen waarin u kunt aangeven of uw zoon/dochter wel of niet mee gaat en kunt u eventuele bijzonderheden kwijt. Om een ander te kunnen reserveren is het noodzakelijk dat wij vóór 30 april as van iedereen een reactie hebben ontvangen!!!

De kosten voor dit weekend bedragen Eur 27,50. Hiermee dekken wij de kosten voor het vervoer op de heenreis, het onderdak en het eten. Alle overige kosten waaronder de ter plekke te bezoeken uitjes zullen worden voldaan uit gelden die door de scouts zijn verdient met de verkoop van de speculaaspoppen. Het zal duidelijk zijn dat dit bijzondere weekend in de plaats komt van het beloofde Walibi Fundays weekend 2014.

U kunt dit bedrag overmaken op rekeningnummer 8535786 ten name van St. Scouting de Meridiaan, Aquamarijnstraat 18 te 1339 AA Almere onder vermelding van de naam van de scout. Zonder deze laatste vermelding is het voor ons ondoenlijk uit te zoeken van wie de betaling afkomstig is.

Heeft u nog vragen, spreek ons aan, bel of mail ons dan (bellen liefst niet tijdens kantooruren).
De leiding van de Globetrotters, Scouting De Meridiaan.

Arthur, Wilbert, Peter, Peter, Maaike & Ellen