BP tocht

Op 20 februari van ieder jaar worden de verjaardagen van lord en lady Baden-Powell gevierd. Op deze dag vieren scouts uit de gehele wereld feest. In de regio Noord Veluwe/Flevoland doen we dit traditiegetrouw met een BP-tocht. Wij willen daar graag met onze scouts aan meedoen.

Deze BP-tocht wordt gelopen in de buurt van Leleystad. door ons te lopen 10 km lange mooie en spannende route.

Handig om te weten:

• Aanvang is vanag 9.30 uur en om 16.00 uur wordt er gesloten. We vertrekken om 9:00 vanaf het clubhuis in Almere en zullen uiterlijk rond 17.00 uur weer terug zijn.
  • Inschrijven kost 4,00 per deelnemer
  • Het is een wandeltocht van 10 kilometer.
  • Er is voor alle deelnemers drinken, lunchpakket, en iets lekkers voor onderweg.
  • De scoutshop is aanwezig bij het startpunt.

Voor het vervoer zal de leiding natuurlijk een deel van de kinderen meenemen, maar aangezien de leiding niet alle scouts kan vervoeren zouden we een beroep willen doen op de ouders. Een aantal voor de heenreis en een aantal voor de terugreis. Voor de heenreis vertrekken we om 9:00 uur vanaf het clubhuis. Voor de terugreis vertrekken we rond 16.00 uur vanaf het startpunt van de BP-tocht. We zullen dan ongeveer 17.00 uur weer terug zijn op het clubhuis.
Om een en ander tijdig te kunnen regelen hierbij het verzoek om uiterlijk 9 februari 2015 op te geven of uw zoon/dochter mee gaat en of u in de gelegenheid bent om te rijden op de heen- en/of terugreis. Mocht u zelf mee willen lopen dit ook graag aangegeven in verband met het aantal in te schrijven deelnemers aan de wandeltocht. Te zijner tijd krijgen jullie nog een brief met daarin nadere praktische informatie.

Nog vragen? Bel, mail of spreek ons even aan.